Nietypowy TAG książkowy (autorski)

Hej, hej! Razem z Martą z Seven Books oraz Michałem z Książkowe pogadanki zainspirowani różnymi innymi TAGami postanowiliśmy sami stworzyć nasz własny. Jak już widzicie nazywa się "Nietypowy TAG książkowy" i jest on stworzony na podstawie dość nieznanych świąt z kalendarza. :D Pomysł może wydawać się dziwny, ale uwierzcie, że naprawdę fajnie się ten TAG prezentuje i mieliśmy fajną zabawę przy wyszukiwaniu świąt. :D Niektóre były naprawdę baardzo nietypowe. xd
Pytań jest 12 - po jednym do każdego miesiąca. Taka ilość wydała nam się optymalna. :D

Dziękuję również Mateuszowi i Ani za kilka rad dotyczących pytań. :) Teraz już zaczynamy! :D Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :D



1. Styczeń - Dzień Kaca, czyli książka po której miałaś największego kaca książkowego.
Ostatnio miałam takowego po "Gwieździe Wschodu", której recenzja jest już na blogu. Najdłuższy jednak trwał około miesiąca i z tego co pamiętam był albo po "Wiernej" albo po "Insygniach śmierci". Nie pamiętam, ale po tych trzech książkach miałam na pewno miałam przynajmniej tygodniowego. ;)

2. Luty - Dzień Pozytywnego Myślenia, czyli książka w której są tylko pozytywni bohaterowie. 
Zdecydowanie "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa

3. Marzec - Dzień Teściowej, czyli znienawidzona postać kobieca.
Banalne pytanie. Mam dwie bardzo proste odpowiedzi i są to: Dolores Jane Umbridge z Harry'ego Pottera i Jeanine Matthews z Niezgodnej.

4. Kwiecień - Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, czyli ulubiona książka z dzieciństwa. 
Nie pamiętam już dokładnie co to było, ale wiem, że uwielbiałam różne baśni. Zwłaszcza baśnie braci Grimm. Wiem, że uwielbiałam taką jedną książkę o księżniczce, ale o co dokładnie tam chodziło to nie wiem. XD

5. Maj - Ogólnopolski Dzień Bliźniąt, czyli książka gdzie głównym wątkiem jest rodzeństwo.
Cóż... Nie znam książki z takim strikte rodzinnym wątkiem, że tak powiem. Chociaż bardzo dużą rolę odgrywały rodzeństwa w Ani z Zielonego Wzgórza, Cyrku Nocy oraz w Harrym Potterze rodzeństwo Weasley. :) 
6. Czerwiec - Święto Muzyki, czyli bohater uzdolniony muzycznie.
Gabe/Park/Ashton i Saylor z Toxic autorstwa Rachel van Dyken
7. Lipiec - Międzynarodowy Dzień UFO, czyli książka w której zakończenie nie mogłeś uwierzyć.
Pisałam w jednej z recenzji już... "Gwiazda Wschodu", ale też "Toxic". W obu tych książkach zakończenie było baardzo zaskakujące.
8. Sierpień - Światowy Dzień Optymisty, czyli książka co do której od początku byłeś dobrze nastawiony.
"Utrata" Rachel van Dyken, "Harry Potter" J.K. Rowling i wiele innych. Ogólnie zazwyczaj jestem pozytywnie nastawiona do książek. :D
9. Wrzesień - Dzień Dużego Rozmiaru, czyli najgrubsza książka na twojej półce.
"Oksa Pollock: Ostatnia nadzieja"

10. Październik - Światowy Dzień Oszczędzania i Dzień Rozrzutności, czyli najtańsza i najdroższa książka na twojej półce
Najtańsza to chyba... "Bezpieczna przystań" Sparksa za jakieś 10 zł, a najdroższa to było "Cudowne tu i teraz", które niestety koleżanka mi bezczelnie ukradła. Aktualnie najdroższe jest "Światło, którego nie widać"
11. Listopad - Dzień Podłości, czyli książka z nieszczęśliwym wątkiem miłosnym.
Chciała się powtórzyć, ale byłby to duży spojler więc powiem, że "Harry Potter" i wątek miłości Severusa i Lily. <3
12. Grudzień - Ogólnopolski Dzień Rozmów Twarzą w Twarz, czyli książka, którą polecasz każdemu.

"Harry Potter" zdecydowanie.

Jeśli ktoś chciałby zrobić ten TAG u siebie na blogu/ kanale to bardzo proszę! Czujcie się nominowani! :D

Dziękuję bardzo Michałowi, Marcie, Mateuszowi i Ani. <3 Jesteście wspaniali i liczę, że odniesiecie dużo sukcesów ze swoimi genialnymi pomysłami. <3

Tymczasem lecę czytać! Zaczytanego roku szkolnego wszystkim uczniom, a wszystkim dorosłym zaczytania w wolnej chwili! :D

Do zobaczenia w kolejnym poście! :D 

Kl.:*

Udostępnij ten post

1 komentarz :

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka