Mały unboxing

Witajcie po przerwie!
 Wracając w piątek ze szkoły nie spodziewałam się, że moja mała, urodzinowa paczuszka do mnie dotrze. Jednak wchodząc do pokoju zobaczyłam małe tekturowe pudełko leżące na fotelu. Byłam mega szczęśliwa z tego powodu! Paczucha zamówiona z http://www.nieprzeczytane.pl/  szła do mnie przez tydzień! Jednak warto było czekać!
  W środku czekały na mnie książki, które zamówił mi wujek na urodzinki.
Były to takie oto cudeńka:
-Papierowe miasta -John Green
   oraz
-Oka Pollock * Ostatnia nadzieja - Anne Plichota & Cendrine Wolf


Nawiasem mówiąc Oksę kiedyś czytałam i była świetna, a z racji, że mam na półce drugą część postanowiłam odświeżyć sobie tę serię. Czytałam właśnie tą pierwszą część i mnie zachwyciła! 
 Aktualnie czytam Papierowe miasta, które są naprawdę świetne! Niedługo postaram się dodać recenzję. ;)
  A już dzisiaj bądź jutro recenzja jednej z najbardziej fantastycznych książek na świecie! 
PS. Jeszcze dzisiaj pojawią się ulubieńcy miesiąca i inspiracje września. :) 

Kl. :*

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. świetnego masz bloga!!! zapraszam do siebie http://nakedtrue155.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka