Ulubieńcy września

Witajcie po raz kolejny tego dnia! Tym razem mam dla was ulubieńców minionego miesiąca jakim był wrzesień! Na wstępie zaznaczam, że kolejność ulubieńców jest przypadkowa. Zaczynamy!


10. Milutkie i cieplutkie sweterki <3
Jako, że to właśnie swetry dominują w mojej jesiennej garderobie, to musiałam je tu dodać. Z racji, że w mojej szkole zaczynają palić od przyszłego poniedziałku to jakoś trzeba sobie było radzić jak było zimno. Wszyscy w szkole wiedzą, że jestem strasznym zmarźluchem i nikt nic nie mówił jak chodziłam po szkole w jednym z ulubionych sweterków i dodatkowo jeszcze w kurtce już na początku września. 

 
9. Urodzinki <3
Tak, urodziłam się we wrześniu. :3 Chyba dlatego to mój ulubiony miesiąc w roku nie licząc grudnia i czerwca. ^^ Nie dostałam jako takich prezentów urodzinowych co w sumie mnie cieszy. :) Za uzbierane pieniądze pod choinkę kupię sobie na spółkę z rodzicami porządny aparat. :) 


 8. Strona  http://samequizy.pl <3
Może nie jest to żadna ciekawa ani przydatna strona, ale jest świetna na zabicie czasu i nudy. Polubiłam rozwiązywanie  tych testów. :D 
   
 7. Filmiki na YT <3
Z racji, że mam limit internetu niestety nie mogę sobie pozwolić na długie prześladowanie na yt. Jednak uwielbiam oglądać tam filmiki booktuberek i vlogerek.  <3  
 




6. Pentatonix <3
Znany i powszechnie lubiany zespół a cappella.  Ich covery i oryginalne utwory są naprawdę cudowne! Kto ich jeszcze nie zna to koniecznie musi ich poznać w najbliższym czasie! <3 








5. We Herat it <3
Świetna strona i aplikacja! Wszystkie zdjęcia, które mnie inspirują i pobudzają moją wyobraźnię znajduję właśnie na tej stronie/ aplikacji. Jednak nie wszystkie. :) W tych ulubieńcach jedynie zdjęcie PTX pochodzi z grafiki Google. Reszta jest właśnie z We Herat It. <3


 





4. Jesień <3
Moja ulubiona pora roku, więc dlaczego mam jej tutaj nie dodać? <3 Te kolorowe liście, ciepłe ubrania, rano gorąca herbata... Ah... Czego chcieć więcej? :) 

 





 



3. Szlafrok <3
Może jestem dziwna, ale pokochałam mój szlafrok, który do tej pory leżał w szafie i zbierał kurz. :) Jest taki długi, że jak chodzę po domu to czuję się trochę jak Severus Snape zamiatający korytarze Hogwartu swoją peleryną. :D 



 











2.  Czekoladki Magic Star <3
Najlepszy słodycz na zimne jesienne wieczory z książką! <3

 



 


1. Czarny i biały
Dwa kolory dominujące w mojej szafie w okresie jesienno-zimowym. Jednak czarny i biały dominuje też na zdjęciach w moim telefonie i na komputerze. Ogólnie wszystko co jest albo czarne albo białe od razu wpada w mój gust. :) 



To by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców. :) Za jakiś czas pojawią się inspiracje. :) 

Kl. :*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka