Kolejne LBA

Dzisiaj mam dla was kolejną nominację do Libster Blog Award. Nominował mnie kolega, Miłosz, z bloga Buddaindianin Dziękuję Ci bardzo! :) Zaczynajmy więc! :)
\





1.Co mówi o tobie twoje imię?

Specjalnie sprawdziłam dosłownie przed sekundką i moje imię oznacza, cytuję:
''Klaudia jest bardzo zdyscyplinowana, dojrzała i zawsze postępuje etycznie. Ma lekko wybuchową naturę, ale za to głęboką skłonność do poświęcenia i oddania. Czasami za wiele chce z siebie dać i staje się nerwowa. Byłaby nieszczęśliwa, gdyby przepuściła okazję, by komuś pomóc. Każde działanie warte zachodu traktuje jak misję. Ma wielu przyjaciół, a każdy znajdzie u niej wsparcie, dobre słowo i wielkie serce. Sama nie oczekuje żadnych pochwał ani wdzięczności. Zawsze szuka usprawiedliwienia złego postępowania innych, jednocześnie sobie niczego nie wybaczając. Cechuje ją brak egoizmu, który czyni z niej kochającą i wierną żonę oraz wspaniałą matkę. Nie cierpi flirtów i igrania z uczuciami."
Szczerze muszę przyznać, że zgadzam się z tym opisem, chociaż nie potrafię oceniać się subiektywnie.

2.Moje motto życiowe to…

"Na świecie jest kilka miliardów ludzi, a ty pozwalasz żeby ta jedna zepsuła ci humor? Przestań" ;

3.Która książka zapadła tobie w pamięć?


Na moim blogu przewija się to wielokrotnie: Harry Potter! <3
 

4.Z jaką postacią (z książki, filmu itp.) utożsamiasz się?

Hermiona Granger, ale jej wersja opisana w książkach, a nie wyimaginowana laska z opowiadań. Mogę utożsamić się też z Jamie Sullivan z powieści Nicholasa Sparksa "Jesienna miłość" i filmowej adaptacji, czyli "Szkoły uczuć".

5.Czy jesteś osobą tolerancyjną?

Jeśli masz na myśli homoseksualistów- jak najbardziej tak. Miłość nie wybiera i niech ludzie w końcu to zrozumieją! Natomiast jeśli chodzi o ostatni gorący temat, czyli uchodźców z terenów Syrii czy Libanu... Tutaj sprawa ma się nieco inaczej. Nie popieram przyjmowania uchodźców, chociaż jestem a tym żeby nasz kraj się rozwijał zarówno kulturowo jak i etnicznie. Jest w tym jednak pewien paradoks: nie chcę żebyśmy zatracili naszą polskość przez rozwój naszego kraju. Będąc w Krakowie zobaczyłam jak wygląda taki rozwój: prawie co krok jakiś obcokrajowiec, a w godzinach szczytu to już w ogóle trudno o jakiegoś polaka. Dobra nie będę się tu rozwodzić nad rozwojem etnicznym naszej ojczyzny. Postawmy sprawę jasno: tolerancja wobec homoseksualistów-tak, wobec uchodźców- nie.
 

6.Jaki masz charakter?( na podstawie swojego znaku zodiaku)

Jestem sobie Waga, nie rozbieram się do naga... a tak serio to nie wiem. Sprawdzam...

Osoba spod znaku Wagi jest poukładana, harmonijna, ma silnie rozwinięte poczucie sprawiedliwości, jest staranna, pracowita i zrównoważona psychicznie. Nie brakuje jej wdzięku i urody, bywa tkliwa, jest zdolna do wielkich uczuć. Już dzieci spod tego znaku zodiaku są urocze, towarzyskie i pełne optymizmu, pożądają wiedzy, a co najważniejsze - potrafią ją zdobywać.Osoba spod tego znaku ceni sobie spokojne życie, lubi opływać w dostatki, unika natomiast za wszelką cenę kłopotów i przeciwności. Na pierwszym planie jest u niej miłość - dla niej gotowa jest zrezygnować z awansu zawodowego i wielu innych spraw, które w obliczu gorącego uczucia, jakim z reguły darzy swojego partnera, są nic nie warte, mało ważne. Wciela w życie swoje ideały etyczne, lubi głosić wzniosłe idee, związane zwłaszcza z niewyrządzaniem zła i powszechną życzliwością. Nad osobami z pierwszej dekady (23 września - 2 października) oprócz Wenus czuwa także Księżyc, dając im smak artystyczny oraz miłość do podróży.
 Zodiakalna Pani Waga uwielbia budzić zainteresowanie i podziw w oczach płci przeciwnej, stąd zawsze jest na bieżąco z nowinkami modowymi i kosmetycznymi, starannie przygotowuje się do każdego wyjścia i nigdy nie pozwoli sobie na to, aby wyjść w niemodnej kreacji nawet na zwykłe spotkanie ze znajomymi. Ma wielu wielbicieli, jest jednak wybredna i ciężko jej zdecydować się na wybór odpowiedniego partnera. Ceni sobie u mężczyzn przede wszystkim kulturę osobistą, intelekt, zaradność oraz... ich pozycję. Jeżeli  partner będzie w stanie zapewnić jej spokojne, przyjemne i wygodne życie, Pani Waga odwdzieczy się mu troskliwością, czułością i będzie mu towarzyszyła we wszystkich przedsięwzięciach.

Szczerze? Muszę się z tym niestety zgodzić. ;) Miłość... taa niby wiosna i miłość puka do drzwi, ale moje omija szerokim łukiem najwyraźniej. Oj tam, :) "Don't cry! Say 'Fuck you' and smile!" :)


7.Co sądzisz o moim blogu? ( trochę egoistyczne pytanie ,no ale cóż ^^).

Miłosz, mój drogi. Nie jestem na bieżąco z rozdziałami, ale czytałam pierwsze 2/3 i są naprawdę całkiem fajne. :) Ogólnie oceniając wygląd bloga... Bardzo minimalistyczny co mnie urzeka, bo nie znoszę jak jest nawalone wszystkiego na kupę. U ciebie jest bardzo przejrzyście i czysto. :) O treści nie mogę zbyt wiele powiedzieć, bo najpierw m,uszsę nadrobić zaległości, ale wydaje się całkiem ciekawe opowiadanko. :) Mi się sam tytuł bardzo kojarzy z takimi typowo indyjskimi klimatami. Coś jak zdjęcia poniżej. Nie wiem czy dobrze mi się kojarzy, ale jak już mówiła, nie jestem na bieżąco. ;) Nadrobię to na pewno w najbliższym czasie! :) 

















Kilka pytań ode mnie:

1. Czym inspirowałaś/eś się zakładając bloga?
2. Jaki jest twój ulubiony typ literatury?
3. Czy masz ulubiony gatunek muzyki? Jeśli tak to jaki i za co go lubisz?
4. Masz jakiś talent? Jeśli tak to jaki?
5. Jaką książkę ostatnio czytałeś/aś i polecasz? Opowiedz coś o niej.
6. Jaki film polecasz? Opowiedz coś o nim.
7. Chciałbyś/chciałabyś całe życie mieszkać w Polsce czy wyjechać chociaż na krótki czas? Jeśli chcesz wyjechać to do jakiego kraju i dlaczego właśnie tam. 


Moje nominacje:
Ania
Biegająca z Wilkami
Lena
Grzesiek
Dorota
Bezkrwawe łowy
Moje idee

To by już było na tyle. :)  Został mi tydzień do egzaminów, więc do zobaczenia za mniej więcej 2 tygodnie. :) Wtedy też powinna pojawić się recenzja pewnej dość ciekawej powieści. :)

Kl. :*

Udostępnij ten post

2 komentarze :

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka