Relacja ze spotkania Dyskusyjnego Klubu Książki



   Cześć! Ostatnio zapisałam się do Dyskusyjnego Klubu Książki. Działa on w mojej gminie przy bibliotece. Wraz ze mną zapisały się 3 moje koleżanki i 2 kolegów. Prawdopodobnie przyciągnie to jeszcze więcej chętnych.
   W mojej gminie jest to klub młodzieżowy, ale słyszałam, że w innych gminach czy miastach są takie kluby dla dzieci czy dorosłych.Zapytajcie, a nóż coś takiego u was działa! A nawet jeśli nie to zawsze możecie sami taki klub założyć. Wystarczy przeczytać informacje na TEJ stronie.

  W ramach działalności tego klubu mamy za zadanie przeczytać książki wyznaczone nam przez Instytut Książki na dany miesiąc. Na październik mieliśmy wyznaczoną książkę "7 Dni" Eve Ainsworth. Książka naprawdę świetna o czym niebawem będziecie mogli się przekonać w recenzji! :)

  Pierwsze spotkanie klubu odbyło się w piątek 9.10 w mojej szkole. Akurat kończyliśmy po 6 lekcjach więc mogliśmy zostać na jednej dodatkowej godzinie. :)


   Pierwsze czym się zajęliśmy to rozmowa o tym, czym jest Dyskusyjny Klub Książki, czym on się zajmuje i kiedy będą się odbywały spotkania. 
  Później obejrzeliśmy filmik dotyczący właśnie książki "7 dni" i wdaliśmy się w dyskusję na temat tej powieści. Robiliśmy opisy głównych bohaterek -Kez i Jess, omawialiśmy różne wątki z tej powieści.
  Na koniec wyznaczyliśmy sobie temat kolejnego spotkania jakim będzie dyskusja o wybranej przez nas książce. 

Niżej zamieszczam zdjęcia ze spotkania. Notatka nie jest długa, bo spotkanie zajęło nam zaledwie 45 minut. Myślę, że kolejne spotkania będą dłuższe i będzie się na nich więcej działo. :) 









W najbliższym czasie mam nadzieję na nawiązanie współpracy z gminną biblioteką oraz Instytutem Książki. Zobaczymy jak się wszystko ułoży. Do zobaczenia :)

Kl :*

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o tym, ale wydaje się całkiem ciekawe :) Powiedz mi, polecasz tą książkę? Miałam ją przeczytać, ale nie jestem do końca przekonana :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej! :) Wszystkiego będziesz mogła dowiedzieć się już niedługo w recenzji. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo. :) Prawdopodobnie w poniedziałek pojawi się kolejna relacja związana z tym klubem. Tym razem będzie ona ze zlotu młodzieżowych DKK. :)
      Jeśli nie macie czegoś takiego w swojej bibliotece możecie zrobić to sami, bądź poprosić bibliotekarkę o zorganizowanie wam czegoś takiego. :) Dzięki takim zlotom, na który wybieramy się na weekend, można poznać wiele ciekawych osób! :D

      Usuń
  3. Ojej, zazdroszczę. U mnie nie ma szans na powstanie takiego klubu. Mieszkam w dość małej miejscowości, gdzie chyba jedyna czytam książki dlatego, że to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. :) Ja też mieszkam w malutkiej miejscowości, ale jakoś w mojej bibliotece powstał taki klu. :) Zawsze trzeba mieć nadzieję. :)

      Usuń

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka