Libster Blog Award - pytania i odpowiedzi.

Witajcie! Ostatnio zostałyśmy nominowane do Libster Blog Award. Dzisiaj więc przychodzimy z odpowiedzią na pytania zadane nam przez Weronikę z bloga, który znajdziecie tutaj.

(Odpowiem na nie tylko ja, bo niestety Ki. nie ma czasu, żeby do nas zajrzeć. :( Może namówię ją na jakąś recenzję od czasu do czasu. ;) )


Pytania, na które mamy odpowiedzieć:


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

2. Czym jest dla Ciebie blog?

3.Kim dla Ciebie są twoi czytelnicy?

4.Jakie blogi czytasz?

5.Czy twoje koleżanki/koledzy wiedzą, że blogujesz?

6.Jakie jest twoje marzenie związane z blogowaniem?

7.Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?

8.Opisz swój blog w 3 słowach.

9.Co lub kto motywuje Cię do napisania kolejnego postu?

10.Czy miałaś kiedyś myśli o tym żeby skończyć pisanie postów na blogu?

11.Czy jesteś dumna ze swojego bloga?


 Zaczynamy!

1. Hmm... Czytałam tak wiele blogów z recenzjami i oglądałam tak wiele booktuberek i pomyślałam "Skoro one dzielą się z nami swoimi przemyśleniami na temat książek to dlaczego jak mam nie zacząć robić czegoś podobnego?". I tak też się stało, czego efekty dziś widzimy. :)

2. Blog jest dla mnie oderwaniem od rzeczywistości- podobnie jak książki. Dzięki niemu mogę poznać ciekawe osoby i podzielić się z nimi swoimi przemyśleniami nie tylko na temat książek. :) 

3. Czytelnicy są dla mnie na pewno ogromną motywacją! Jak wchodzę na bloga i widzę 30 czy 40 wyświetleń w ciągu dni to jest tak cholernie motywujące, że naprawdę! Dziękuję, że jesteście ze mną!

4. Jest ich naprawdę dużo! Jednak przeważają blogi książkowe i Dramione. <3 (Wiele osób krytykuje ten parring, ale dla mnie jest on idealny. <3 ) Moje ulubione to: http://bookocholic.blogspot.com ; http://dracohermionaundomyheart.blogspot.com/ ;https://bigdwarf.wordpress.com/ ; http://isabelczyta.blogspot.com/

5. Część wie, część nie. Cieszy mnie taka kolej rzeczy.:) Nie chcę, żeby od razu wiedziała o tym cała szkoła. Nie za bardzo lubię być w centrum uwagi, a gdyby wieść o blogu się rozniosła to jest to nieuniknione. 

6. Marzenie? Nawiązać jakąś ciekawą współpracę z innym bloggerem/bloggerką bądź wydawnictwem. I oczywiście zdobyć kilka dodatkowych komentarzy. :) 

7.Oczywiście, że książki! :)

8. Książki, książki, książki! :D

9. Ciekawe książki, recenzje innych moli książkowych i niektórzy znajomi. :) 

10. Ogólnie było to tak: założyłam pierwszego bloga, zaczęłam pisać i wpadł mi do głowy kolejny pomysł, założyłam kolejnego i jeszcze jednego, aż w końcu nie wyrabiałam się z pisaniem i jednego usunęłam. Zostały mi dwa. Wpadłam na kolejny iście ''genialny" pomysł. Powstał kolejny blog. I do tej pory istnieją 3, ale uczęszczam tylko na jeden. Ten blog, który teraz czytacie powstał z mojego pierwszego bloga i był edytowany kilka tysięcy razy i jak na razie tylko tematyka książek utrzymuje się na tym blogu dłużej niż miesiąc. :D

11.Na dzień dzisiejszy-tak. 



Jeszcze raz dziękuję za nominację! Ja natomiast nominuję:

1.Oxu-czytanie
2.Isabel czyta 
3.Za górami książek 
4.Przyczajony Hasacz 
5.O wszystkim i o niczym 
6.Czytać to żyć podwójnie 
7.Ród Masvore 
8.Book Reviews by Anita 
9.Wielki Buk 
10.Wełniaste podejście do literatury 
11.Manufaktura Szarka 

 

Pytania, które zadaję nominowanym.
 
1.Jak dużo czasu poświęcasz na prowadzenie bloga.
2.Jak często starasz się dodawać posty, czy dodajesz nieregularnie? 
3.Czy zawdzięczasz coś blogowi? Jeśli tak to co takiego?
4.Jak wiele książek przeczytałaś/eś w tym miesiącu?
5.Co sprawia ci największą radośc w blogowaniu?
6.Jaki jest twój stosunek do hejterów
7.Czy spotkałaś/eś sie z hejtami skierowanymi w twoja strone, lub w stronę bliskiej tobie osoby? Jeśli tak to jak zareagowałaś/es?
8.Kto jest twoim idolem?
9. (Do pytania nr 8) Czy czerpiesz z niego jakiś inspiracje, bądź uważasz go za autorytet?
10.Jeśli czytałaś/eś Harry'ego Potter'a to do jakiego domu w Hogwarcie należysz?
11.Jaki blog jest twoim ulubiony/na jakim blogu się wzorujesz/którego bloga polecasz?


To już koniec tego posta. :) Wracam już niebawem z relacją z bardzo ciekawego spotkania. :) Do zobaczenia! :*

Kl. :*

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Dziękuję za nominację!!! Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania na moim blogu :) Pozdrawiam Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! Obserwuje i liczę na rewanż ! :D http://bookfortou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :D Postaram się niedługo odpowiedzieć na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka