The Game Book TAG

Cześć kochani! :*
Przepraszam, że ostatnio was zaniedbuję. :( Tłumaczyłam się tyle razy brakiem czasu, że jeśli jeszcze raz się tym wymigam to pomyślicie: "Skoro nie masz czasu to po jaką cholerę chcesz prowadzić jeszcze tego bloga?! Czy ty w ogóle chcesz go jeszcze prowadzić?" Ależ owszem! Chcę prowadzić tego bloga, ale nic nie poradzę, że jestem czytelniczym maniakiem w 3 klasie gimnazjum gdzie za trochę ponad miesiąc mam testy... Takie życie i nic na to nie poradzimy :/ Dobrze! Nie zamęczam was historiami o moim życiu i innych takich. ;) Zapraszam na kolejny TAG! :D





Tym razem do tagu zostałam nominowana przez Olę z bloga Viktolandia. Dziękuję kochana i przepraszam jeszcze raz, że tak późno na niego odpowiadam! :* Nie przedłużajmy już!


1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji


"Czas Żniw"! Zdecydowanie. Czasem akcji było zbyt wiele i się w niej gubiłam, ale później łatwo było się na powrót odnaleźć. 







2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek


Tutaj poprę Olę i powiem: Agata Christie.







3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie

Zdecydowanie "Utrata" Rahel van Dyken. 




4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce








 5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałabym żyć


Od zawsze marzył mi się Hogwart, ale teraz doszłam do wniosku, że wolę swój własny, realny świat.

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych

 Mogą to być książki Johan Greena. Zwłasza "Papierowe miasata" albo "Gwiazd naszych wina".











7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić
Powtórzę się i powiem... "Czas Żniw"!

8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości
Kolejne moje powtórzenie... "Czas Żniw".

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria
"Pretty Little Liars" 


10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy


"Harry Potter"!! <3 <3


11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia
"Nie odchodź, Julio"
  
12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce
Można przypasować do tej kategorii Trylogię Czasu, ale też Diabelskie Maszyny.



Moje nominacje: 

Jakże kochany Miłosz z bloga buddaindianin
Huberta z bloga Mason.pl
Oraz Wiktorię z bloga Oxu-czytanie

Przepraszam za długą nieobecność raz jeszcze. :) Postaram się poprawić i w miarę systematycznie dodawać posty (chociaż przed egzaminami nic nie obiecuję). Tymczasem życzę wam wesołych świąt, smacznego jajka, lanego dyngusa i prezentów pod choinką! XD


Ten obrazek jest naprawdę uroczy ^^


Kl. :*

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Dzięki za nominację! Fajny post :) ciekawie i konkretnie. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje !
    Moja pierwsza książkowa nominacja ! :D
    Postaram się zrobić ten tag w czwartek :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka