BOOK TMI TAG




Witamy po ,,krótkiej'' przerwie. :D Przychodzimy dzisiaj do was z Book TMI Tag. Większość kojarzy go pewnie z YouTube. :) My jednak stworzymy go na blogu bez otagowania. :D Zaczynamy!

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
 Moim zdaniem Isabelle Lightwood albo Clary Faray. :) |Kl.
Ja będę miała odmienne zdanie. :D Hmm... Mia Hall. :) |Ki.


2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
GIDEON DE VILLIERS!


3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Ja niestety tak. :) Sebastian Morgenstern był taką postacią. :) |Kl,
A ja tak nie miałam. :D |Ki.

4. Książkowa para, której kibicujesz?
Gwendolyn i Gideon!!


5. Ulubiona seria książek? 
Trudno wymienić jedną. :D Harry Potter, Pamiętnik księżniczki i Selekcja. <3 |Kl,
Moje natomiast wolę Niezgodną i Zwiadowców.

6. Ulubiona powieść jednotomowa?
 Gwiazd Naszych Wina, Mały książę i Akademia księżniczek.<3 |Kl.
Bez odwrotu i Dwie połówki pomidora.<3 |Ki.

7. Od kiedy czytasz?
Odkąd pamiętam, chociaż czasem miałam spore przerwy. :D |Kl.
Mniej więcej od początku 6 klasy. :) |Ki.

8. W którym domu Hogwartu jesteś?
Nie sprawdzałyśmy na Pottermore, ale na Quizme obie zostałyśmy przydzielone do Gryffindoru! :D

9. Akcja vs romans?
Oba połączone. :D

10. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Elita. <3 |Kl.
Gwiazd Naszych Wina. <3 |Ki.

 Krótki, ale jest! :D Wracamy za kilka dni. :)

Znalezione obrazy dla zapytania książki tapety

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka