"Zostań, jeśli kochasz" - Recenzja.

  Zapewne każdy z Was zna już ten tytuł. Mogę się założyć, że część z Was czytała książkę, a druga część oglądała film. Jednak jedno jest pewne: części z Was na pewno przypadł do gustu! Ja jestem jedną z osób, którym ta książka się spodobała.

Co mówi opis?

  Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?
  Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.
  Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać.

Moje zdanie: 

  Historia szczęśliwej rodziny z dwójką dzieci. Narratorka, czyli Mia Hall, w trakcie podróży do dziadków ulega wypadkowi samochodewu wraz z rodziną. Jej rodzice giną na miejscu, brat jest w bardzo ciężkim stanie tak jak ona. Z jednym tylko wyjątkiem. Ona trwa w stanie zawieszenia miedzy światami. Jest to bardzo ciekawy pomysł autorki. Mia wspomina wszystkie wydarzenia z przeszłości i musi zadecydować czy zostanie na tym świecie czy "pójdzie dalej". Wspomnienia ukazują jej wcześniejsze życie, miłość do gry na wiolonczeli i miłość do Adama. 

  

  Czytając zatraciłam się w tej książce i ''pochłonęłam'' ją jednego dnia. Pamiętam to jak dziś! Książka naprawdę fajna i warta polecenia! :) Jednak polecam ją fanom romansu, bo fani akcji czy grozy nic dla siebie tutaj raczej nie znajdą. ;) Mam co prawda zastrzeżenia, bo jak dla mnie bohaterowie byli żle wykreowani, co zaniża ocenę końcową. To jednak nie zmienia faktu, że książka jest całkiem ciekawa i warta polecenia.

Ocena: 
Fabuła - 8/10
Okładka - 10/10
Bohaterowie - 6/10
Styl autorki - 9/10 
Łączna ocena - 33/40 czyli książka całkiem ok. :)

Powracamy niebawem! :D

Recenzja Kl. 

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka