Inspiracje październikowe.

Październik inspirował mnie mniej niż wrzesień, ale to nie oznacza, że inspiracje będą prezentowały się gorzej. :)
Mam jeszcze kilka informacji związanych z przyszłymi notatkami. Prawdopodobnie będą to 2 recenzje oraz TAG. Nie jestem jeszcze pewna. Dodatkowo nawiązałam małą współpracę z Wiktorią, której bloga znajdziecie TUTAJ. W ciągu tego miesiąca powinna pojawić się osobna notka o tej współpracy. Nie przedłużając już zapraszam na kilka inspiracji październikowych.























































Wstawiam inspirację i biorę się za recenzję. :) Jak już zauważyliście, jestem stałym bywalcem na zszywka.pl, który uwielbia światełka. ^^

Kl. :*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka