Ulubieńcy października

Nie miałam okazji dodać recenzji ani relacji ze zlotu, ale z pewnością niebawem to nadrobię! :) Zanim zaczniemy ulubieńców miesiąca pragnę wam gorrąco podziękować za ponad 1700 wyświetleń! Jesteście cudowni!! <3 <3 Liczę, że tak będzie dalej! <3 Tymczasem nie przedłużając już zapraszam na ulubieńców miesiąca października! :)


10. Piosenka "Perfect" zespołu One Direction. 
Byłam Directioner i miłość do tego zespołu nadal gości w moim sercu. Gdy tylko usłyszałam tą piosenkę pomyślałam "No nie! To jest piękne!" i w ciągu 2 minut miałam ją już na telefonie. :) Wiem jednak, że zdania na jej temat są podzielone: część osób uważa ją za najgorszą piosenkę zespołu, a inni uważają ją za jedną z najlepszych. Jak już zauważyliście ja należę do tej drugiej grupy. :)





9. Książka Papierowe Miasta autorstwa Johna Greena.
Recenzja powinna pojawić się w najbliższym czasie. Książka świetna; dająca do myślenia; opowiadająca historię prawdziwej przyjaźni i oddania.Więcej o tej pozycji w recenzji. :)











8. Biblioteka "Barwna" w Białej Podlaskiej.
Cały zlot DKK odbywał się właśnie w tej bibliotece, która wygląda jak marzenie każdego moja książkowego. Wchodząc mamy kilka sal- sala multimedialna, biblioteka, czytelnia, a na górze dodatkowo biblioteka dla dzieci i pracownie multimedialne. Cudowna! Korzystając z tego, że mam rodzinę w tym mieście to będę mogła czasem zajrzeć do tej biblioteki i się w niej zrelaksować chociaż przez chwilę. :) Miejsce, które najbardziej przypadło do gustu mi i moim znajomym widzicie na zdjęciu. :)


 

7. Książka "Kamienie na szaniec".
Nie przeczytałam jej jeszcze całej, ale już podbiła moje serce. Jako jedna z niewielu lektur szkolnych tak mi się spodobała. ^^

 


 6. Baton 3Bit.
Moja miłość do której wracam chociaż nie powinnam. :')

5. Pisanie.
Ostatnio mam dużo pisania. :) Recenzje dla was, opowiadanie na konkurs, z racji choroby-nadrabianie tematów... Jednym słowem dużo pisania. Jedni nie lubią pisać kompletnie nic, a inni piszą na potęgę praktycznie. Ja nie należę do żadnej grupy. Piszę niby dużo, ale też to lubię, czyli innymi słowy jestem dziwna. :')

 
4. Śpiewanie.
Nie potrafię śpiewać, ale uwielbiam muzykę i wszystko co z nią związane! <3 Nie mam też słuchu muzycznego, ale to mi nie przeszkadza w wyciu w zaciszu własnego domu.


3. Piosenka "Nieznajomy" Dawida Podsiadło.
Jedni uważają, że chłopak nie potrafi śpiewać i tworzy bezsensowne piosenki, a inni są jego fanami. Mam swoje zdanie. Chłopak ma talent i to wcale nie mały, a jego piosenki są całkiem ok. Nie wszystkie mi się podobają, ale "Nieznajomy" jest piosenką, która naprawdę do mnie przemawia. Nie mam pojęcia co się ze mną stało, ale przez tą piosenkę czuję, że się zmieniam. Jest piękna, a zwłaszcza jej cover w wykonaniu Krzysztofa Iwaneczko. <3

 
 2. Moja piękna, cudowna podusia. <3
Jest malutka, więc mogę ją zabrać praktycznie wszędzie. Jest mega wygodna. Dostałam ją niby we wrześniu, ale dopiero teraz zobaczyłam, że jest taka cudowna. <3 Jest podobna do tej na zdjęciu. *.*

1.Zlot DKK!
Wszystko opiszę wam dokładniej w relacji, ale już teraz wam mówię, że naprawdę warto było pojechać! :)

 Jeśli chodzi o ulubieńców to tyle. :) Postaram się jeszcze dzisiaj dodać inspiracje. :) 
Pozdrawiam was serdecznie! :*

Kl.:*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka