Ulubieńcy listopada.

Kolejny miesiąc już za nami. Dl mnie był on bardzo pracowity i też dlatego nie by7ło postów. :( Ostatnio jest tak, że co tydzień mam 2 kartówki/klasówki/ sprawdziny, a w tym tygodniu mam wyjątkowy nawał lekcji i nauki, bo codziennie mam jakieś kartkówki. :/ Ostatnia klasa gimnazjum zobowiązuje. Do tego zaczął się grudzień, więc zbliżają się szkolne jasełka i wigilia, a co za tym idzie wzmożona praca samorządu szkolnego i koła teatralnego. Ulubieńcy mieli być wcześniej, ale nie miałam prądu, bo w czasie burzy zerwało mi linię. No nic. Dzisiaj przychodzę i dodaję bardzo krótkich ulubieńców.
Miłego czytania! :)

5. Czas Żniw - Samantha Shannon
Książkę zaczęłam dopiero w sobotę w ramach przygotowań do BookAThonu i jest naprawdę świetna! Zakochałam się w niej dopiero gdzieś koło 3/4 rozdziału i naprawdę jest warta polecenia! Jednak jest w niej bardzo dużo nowych pojęć i dla osób, które nie bardzo radzą sobie z tak dużą ilością niezrozumiałych wyrazów może okazać się problematyczna. Jednak plusem jest słowniczek z tyłu książki, który pomaga zrozumieć bardzo wiele rzeczy.

4. Snapchat 
 Nie jest to żadna nowość, że mam Snapa. Posiadam go już bardzo długo, ale jakoś w tym  miesiącu dość intensywnie z niego korzystałam.

3. Kanał Littlemooonster96 
Wiem z własnego doświadczenia, że ma ona grono swoich wiernych fanów i zwolenników jak i przeciwników. Ja jednak należę do tej pierwszej grupy.


2. Kolor nude
 Może wam się wydać to dziwne, ale naprawdę w okresie jesienno-zimowym pokochałam ten kolor. <3 Mimo, że się nie maluję to poszukuję cały czas pomadki w tym kolorze, która skradnie moje serce i lakieru do paznokci w podobnym kolorze. <3

1. Aplikacja Spotify
 Najlepiej działa na komputerze, ale mam ja także na telefonie. Można za darmo słuchać ogromnej ilości utworów. <3 Co prawda bez wykupienia wersji premium nie można korzystać z niej offline, ale to nie jest przeszkoda. ;) Jednym z minusów braku wersji premium są dość częste reklamy, ale da się przeżyć. ;)




Zostałam nominowana do kolejnego TAGu, więc do końca tygodnia powinien się pojawić. ;) W przygotowaniu są 2 recenzja i piszę kolejną w zeszycie. ;)

Kl. :*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mój książkowy świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka